Ved at få adgang til, købe fra eller bruge nogen del af ortorex.dk-webstedet accepterer du alle oplysninger på denne side med ofte stillede spørgsmål samt vores politikker.
Generelle Spørgsmål
Hvordan kan jeg kontakte Ortorex?
Du kan lægge en besked på +1-888-598-03-39 fra kl. 9.00 EST til 17.00 EST eller sende en e-mail til info@ortorex.dk. Vi besvarer alle kundehenvendelser inden for 24 timer på hverdage.
Hvordan kan jeg få rabat?
Du kan se vores bedste tilbud på forsiden af www.ortorex.dk. Vi tilbyder en række sæsonbestemte kampagner i løbet af året. Hvis du har en kode, skal du bare indtaste den ved kassen for at få rabat på dit køb.
Hvad er jeres politik for returnering og tilbagebetaling?
Vi accepterer returnering af ubrugte varer inden for 30 dage efter levering. Hvis du ønsker at gå videre og returnere hele eller dele af din ordre, kan du se vores politik for returnering og tilbagebetaling her og derefter kontakte os på info@ortorex.dk med dit ordrenummer. Sager om returnering med dårlig samvittighed, f.eks. en vare, der ikke passede, ikke kunne lide farven/kvaliteten, blev bestilt ved en fejl, blev købt et andet sted osv.
Spørgsmål om Ortorex-puden af memoryskum
Hvordan vasker jeg min Ortorex-pude af memoryskum?
Det ydre betræk kan maskinvaskes og tåler tørretumbler. Kernen kan kun pletbehandles. Læg puden fladt til tørre efter vask.
Skal jeg bruge et ekstra pudebetræk over min Ortorex-pude med Hukommelsesskum?
Det er ikke nødvendigt. Men hvis du gerne vil personliggøre din pude med et andet pudebetræk, er det helt op til dig.
Er memoryskum et sikkert materiale?
Ja, memoryskum er sikkert. EPA har erklæret memoryskum for giftfrit, og adskillige undersøgelser har vist, at memoryskum ikke forårsager sundhedsproblemer. I modsætning til mange andre materialer er memoryskum hypoallergent og resistent over for væggelus.
Hvad er Ortorex-puden af memoryskum lavet af?
Fyldet i puden er et viskoelastisk polyuretanskum, også kendt som memoryskum.
Kommer Ortorex-puden med en prøveperiode?
Du har 30 nætter til at blive forelsket i din Ortorex-Pude. Elsker du den ikke? Bare kontakt os, så refunderer vi din betaling.
Bestil Spørgsmål
Hvordan finder jeg min bestilling?
Når din ordre er afgivet, modtager du en automatisk e-mail med dit ordrenummer og oplysninger om dit køb.
Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Vi behandler vores ordrer meget hurtigt og kan desværre typisk ikke foretage ændringer, efter at en ordre er afgivet i mere end 24 timer. Hvis du opdager fejlen med det samme, bedes du dog sende os en e-mail på info@ortorex.dk for at se, om der kan foretages en ændring.
Hvor lang tid tager det at behandle ordren?
Alle ordrer behandles inden for 2-3 arbejdsdage
Hvorfor har jeg ikke fået en bekræftelsesmail?
Sørg for at tjekke din spam-, junk- eller kampagnemappe, hvis e-mailen skulle være havnet der i stedet for i din indbakke. For yderligere at sikre, at vores bekræftelsesmails når frem til dig, kan du tilføje adressen info@ortorex.dk til din liste over sikre afsendere for at sikre, at din bekræftelse ikke bliver sendt til en af disse mapper. Hvis du har tjekket disse mapper, og den stadig mangler, bedes du kontakte os , så hjælper vi dig gerne.
Hvad sker der, hvis min ordre returneres til afsenderen?
Hvis din ordre bliver returneret til afsenderen, kontakter vi dig via e-mail på den samme e-mailadresse, som du har oplyst ved kassen. Hvis du opdager, at dit sporingslink angiver, at din ordre returneres til afsenderen, bedes du tidligere sende os en e-mail på info@ortorex.dk og fortælle os det, så vi kan undersøge problemet ordentligt.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget et defekt eller forkert produkt?
Hvis du mener, at du har modtaget et defekt, beskadiget eller forkert produkt, bedes du sende et foto eller en video af varen og en kort forklaring på fejlen til info@ortorex.dk. Vi skal også bruge et foto af sporingsnummeret på selve pakken, så vi kan undersøge det med det samme.
Hvad hvis min ordre er blevet stjålet?
Hvis du har grund til at tro, at din pakke er blevet stjålet (f.eks. hvis din ordrestatus er "Leveret", men du aldrig har modtaget den), skal du vente i 5 dage. I løbet af den tid kan status ændre sig, eller en fejlleveret pakke kan blive returneret til afsenderen. Hvis det ikke sker, skal du indgive en politianmeldelse inden for 5 dage efter statusopdateringen. Send en kopi af politirapporten og det tildelte politirapportnummer til os, så vi kan gennemgå din sag. Forfalskning af rapporter vil få juridiske konsekvenser.
Spørgsmål om Betaling
Hvorfor blev min betaling afvist?
Betalinger kan afvises af forskellige årsager. Hvis du føler, at dit kort er blevet afvist ved en fejltagelse, bedes du foretage en ny bestilling via vores websted og sikre dig, at adressen er korrekt.
Hvordan foretager jeg betalingen?
Vælg de varer, du ønsker at købe, og læg dem i indkøbskurven. Kontroller indholdet af din indkøbskurv, før du går videre til næste trin. Udfyld de obligatoriske felter med de oplysninger, der gør det muligt for os at levere din ordre til dig. Vælg betalingsmetode, indtast betalingsoplysningerne, og bekræft købet. Du vil modtage en automatisk e-mail, der bekræfter din ordre og indeholder de vigtigste oplysninger om den. Opbevar denne e-mail til fremtidig brug, indtil du modtager din pakke.
Hvilke betalingsmetoder accepterer du?
Vi accepterer betaling via PayPal og med alle større kreditkort, herunder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit og Visa Electron (UK).
Vær opmærksom på eventuelle gebyrer for grænseoverskridende transaktioner.
Spørgsmål om Forsendelse
Hvor lang tid tager forsendelsen?
Se venligst vores forsendelsespolitik for detaljer.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du vil modtage en automatisk e-mail med sporingsoplysninger, så snart din ordre er afsendt. Bemærk, at det tager op til 48 timer, før den første scanning vises.
Er der ekstra omkostninger ved international levering?
Forsendelsen er helt gratis. Der skal ikke betales told/salgsafgift ved levering af varerne.
Har du spørgsmål? Så kontakt os!
Vi er her for at hjælpe dig med at finde de bedste produkter. Det betyder, at vi altid er klar til at besvare dine spørgsmål.
Send dine spørgsmål til vores e-mail:
Medicinsk ansvarsfraskrivelse
Den enkeltes sundhedstilstand varierer, og brugen af vores produkter er ikke garanteret at være 100% effektiv for alle. Hvis du har en klinisk sygdom eller kronisk lidelse, bedes du kontakte din læge for at få medicinsk rådgivning vedrørende din sundhedstilstand.