Vi ved, at du ikke kan vente med at modtage dine nye livsændrende varer – og du behøver ikke at vente længe!
Vi sender med pålidelige partnere. Lær alt, hvad du har brug for, i nedenstående afsnit!
Håndteringstid
Alle ordrer behandles inden for 2-3 hverdage. Ordrerne sendes eller leveres ikke i weekender eller på helligdage.
Hvis vi oplever en stor ordremængde, kan forsendelserne blive forsinket med et par dage. Du skal regne med yderligere dage i transit til levering. Hvis der vil være en betydelig forsinkelse i forsendelsen af din ordre, kontakter vi dig via e-mail eller telefon.
Forsendelsespolitik
Ortorex tilbyder gratis forsendelse på alle kunders ordrer. Vi bruger flere leveringssteder i Danmark og Kina for at garantere den korteste leveringstid. Den forventede leveringstid er 3-10 dage.
Vi sender altid ordren fra det nærmeste lager, men hvis de bestilte varer ikke er på lager i det danske lager, leverer vi dem direkte fra vores lager i Kina med Yun Express postservice. Så er den forventede leveringstid 9-21 dage.
Bemærk venligst, at leveringstiden kan være forsinket på røde dage og helligdage på grund af højt pres hos rederierne.
Forsendelsesbekræftelse og Sporing af Ordre
Du modtager en e-mail med en forsendelsesbekræftelse, når din ordre er afsendt, og den indeholder dit eller dine sporingsnumre. Sporingsnummeret vil være aktivt inden for 48 timer.
Told, Told og Afgifter
Ortorex.dk er ikke ansvarlig for told og afgifter, der pålægges din ordre. Alle gebyrer, der pålægges under eller efter forsendelsen, er kundens ansvar (told, afgifter osv.).
Skadeserstatning
Hvis du mener, at du har modtaget et defekt eller beskadiget produkt, skal du kontakte os senest 5 dage efter modtagelsen af pakken. Vedlæg et billede, hvor skaderne eller manglerne tydeligt ses. Beskriv kort skaden, og send beskrivelsen og foto(s) til [email protected]. Vi vil gennemgå sagen og enten sende en erstatning for den beskadigede vare igen eller udbetale en refusion. Gem venligst alle emballagematerialer og beskadigede varer, før du indgiver en reklamation.
Mistede Pakker
Vi gør dig opmærksom på, at mistede pakker er en yderst sjælden situation i vores virksomhed. Vi har kun haft et par tilfælde af mistede ordrer i alle de år, hvor vi har haft succes med vores butiksdrift.
En ordre, der er forsinket i 60 dage, betragtes som tabt. Alle “Tabte ordrer” kan refunderes fuldt ud. Se venligst vores Tilbagebetalingspolitik for yderligere instruktioner om, hvordan du anmelder dette tilfælde og får en tilbagebetaling.
Returpolitik
Vores Tilbagebetalingspolitik indeholder detaljerede oplysninger om muligheder og procedurer for at returnere din ordre.