Forsendelsen er helt gratis. Der skal ikke betales told/salgsafgift ved levering af varerne.
Arkiver: FAQs
Hvor lang tid tager forsendelsen?
Se venligst vores forsendelsespolitik for detaljer.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du vil modtage en automatisk e-mail med sporingsoplysninger, så snart din ordre er afsendt. Bemærk, at det tager op til 48 timer, før den første scanning vises.
Hvorfor har jeg ikke fået en bekræftelsesmail?
Sørg for at tjekke din spam-, junk- eller kampagnemappe, hvis e-mailen skulle være havnet der i stedet for i din indbakke. For yderligere at sikre, at vores bekræftelsesmails når frem til dig, kan du tilføje adressen [email protected] til din liste over sikre afsendere for at sikre, at din bekræftelse ikke bliver sendt til en af […]
Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Vi behandler vores ordrer meget hurtigt og kan desværre typisk ikke foretage ændringer, efter at en ordre er afgivet i mere end 24 timer. Hvis du opdager fejlen med det samme, bedes du dog sende os en e-mail på [email protected] for at se, om der kan foretages en ændring.
Hvordan finder jeg min bestilling?
Når din ordre er afgivet, modtager du en automatisk e-mail med dit ordrenummer og oplysninger om dit køb.
Hvor lang tid tager det at behandle ordren?
Alle ordrer behandles inden for 2-3 arbejdsdage
Hvad hvis min ordre er blevet stjålet?
Hvis du har grund til at tro, at din pakke er blevet stjålet (f.eks. hvis din ordrestatus er “Leveret”, men du aldrig har modtaget den), skal du vente i 5 dage. I løbet af den tid kan status ændre sig, eller en fejlleveret pakke kan blive returneret til afsenderen. Hvis det ikke sker, skal du […]
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget et defekt eller forkert produkt?
Hvis du mener, at du har modtaget et defekt, beskadiget eller forkert produkt, bedes du sende et foto eller en video af varen og en kort forklaring på fejlen til [email protected]. Vi skal også bruge et foto af sporingsnummeret på selve pakken, så vi kan undersøge det med det samme.
Hvad sker der, hvis min ordre returneres til afsenderen?
Hvis din ordre bliver returneret til afsenderen, kontakter vi dig via e-mail på den samme e-mailadresse, som du har oplyst ved kassen. Hvis du opdager, at dit sporingslink angiver, at din ordre returneres til afsenderen, bedes du tidligere sende os en e-mail på [email protected] og fortælle os det, så vi kan undersøge problemet ordentligt.